لیگ قهرمانان اروپا آرشیو خبر ها
شاید سوپر استار هایی مانند آنها نداشته باشیم ...

شاید سوپر استار هایی مانند آنها نداشته باشیم ...

مدافع مستحکم و با تجربه بانوی پیر معتقد است یووه کاملا شایستگی حضور در این مرحله از لیگ قهرمانان اروپا را داشته است.

یوونتوس پس از پیروزی 2-1 برابر رئال مادرید در دیدار رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا، باید چهارشنبه شب در سانتیاگو برنابئو بازی برگشت را برگذار کند. آندره آ بارتزالی طی مصاحبه از اهمیت این بازی گفته است:

"تمرکز زیادی روی این بازی داریم و کاملا از اهمیت آن مطلع هستیم. می خواهیم برای پیروزی به سانتیاگو برنابئو برویم."

"می دانیم که رئال مادرید هر کاری برای پیروزی و صعود به فینال انجام می دهد، اینجا نیمه نهایی لیگ قهرمانان است. حضور و یا عدم حضور بعضی از بازیکنان آنان تاثیر چندانی در روند بازی ندارد، خواهیم دید که کروس بازی می کند یا خیر، اما به هر حال ما برای صعود به نمایش فوق العاده ای نیاز داریم."

بارتزالی در ادامه به صحبت درباره بازگشت زود تر از موعد پوگبا به میادین پرداخت:

"از نظر من او مانند همیشه آماده و قبراق است. پوگبا بازیکن جوانی است و همچنین شرایط فیزیکی بسیار خوبی دارد، به همین دلیل می تواند زودتر و بهتر با مصدومیت ها کنار بیاید. بازی قبلی فرصت خوبی برای سنجیدن میزان آمادگی او بود، مربی درباره حضور یا عدم حضورش برابر رئال تصمیم گیری خواهد کرد."

"حضور در فینال لیگ قهرمانان فوق العاده خواهد بود، به خصوص این که کمتر کسی حتی انتظار حضور یووه در بین چهار تیم پایانی را داشت. حالا اینجا هستیم و امیدواریم که رویای ما به حقیقت تبدیل شود."

"ثابت کردیم که توانایی رقابت با تیم هایی مانند بارسلونا، بایرن مونیخ و رئال مادرید را داریم. شاید سوپر استار هایی مانند بازیکنان آن ها نداشته باشیم، اما تک تک بازیکنان ما شایستگی حضور در این مرحله را دارند."

"انجمن مجازی هواداران باشگاه یوونتوس در ایران"


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حسین صالحی
حسین صالحی«مدیر سایت»
ارتباط با نگارنده: